Etävastaanotto


Psykologi kutsuu asiakkaan kirjautumaan palveluun, kun asiakas on ensin ottanut yhteyttä psykologiin tekstiviestillä (klo 9-20 välillä) (ks. Yhteystiedot) tai psykologin kotisivuilla tarja@cleanstress.fi olevan yhteydenottolomakkeen (ks. Ota yhteyttä) kautta. Tekstiviestillä tai soittamalla sovitaan yhdessä ajankohta, jolloin tukipalvelu toteutetaan. Ennen asiakkaan 1. kirjautumista palveluun, psykologi on asettanut valmiiksi asiakkaan perustiedot kuten nimen ja yhteystiedot kuten osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen. Tietoja tarvitaan pääasiassa laskutuksen onnistumiseksi. Tietojen käsittelyyn, yksityisyyden ja henkilötietojen suojaan sovelletaan palvelun tilaajan (psykologin) tietosuojaselostetta sekä Medixinen tietosuojakäytäntöä.

Vastaanottoajat ovat 30-60 minuuttia toistaiseksi arkipäivisin klo 16-20 välillä. Hinta on varatun ja käytetyn ajan mukaan 20,00 e/15 min. Lasku lähetetään sähköpostilla tai kirjeitse.

Psykologin etäpalvelu (etävastaanotto) löytyy osoitteesta https://online.medixine.com.
Psykologi kutsuu asiakkaan käyttämään palvelua. Asiakas tarvitsee selaimen (Firefox), internetyhteyden sekä videovastaanottojen yhteydessä kameran ja mikrofonin. Asiakas kirjautuu tukipalveluun pankkitunnuksillaan. Kirjautuessasi 1. kerran palveluun, sinut ohjataan rekisteröitymissivulle, jossa sinua pyydetään hyväksymään palvelun käyttöehdot ja henkilötietojen käsittely. Tarkista, että asetetut henkilötietosi ovat oikein ja lisää mahdollisesti puuttuva sähköpostiosoite.
Asiakkaan sähköpostiin lähetetään ilmoitus, kun palvelussa on jotain, mihin asiakkaan tulisi reagoida, esim. viesti tai videovastaanotto. Psykologin lähettäessä asiakkaalle viestin palvelun kautta, näkyy se asiakkaalle palvelun työpöydällä.


Työpöytä-näkymässä näet Chat-, Videovastaanotto-, ja Viestit –osiot. Chat-keskustelu tallentuu tietoihisi ja voit myöhemmin käydä lukemassa sen viestit. Käyttäjätilin asetuksiin pääset yläoikeasta kulmasta avaamasi nimesi kohdalla olevan valikon ja valitsemalla siitä Käyttäjätilin asetukset.


Puhelimella toteutettavassa tukipalvelussa psykologi soittaa asiakkaalle, joka on rekisteröitynyt palveluun ja Videovastaanoton alkaessa asiakas näkee työpöydällä aktiivisen linkin, josta voi liittyä palveluun sovittuna aikana. Ennen videovastaanoton alkamista psykologi suosittelee yhteyden testaamista ainakin 1. kerralla. Linkki testiyhteyteen on videovastaanotto-osiossa. Vastaanottonäkymän oikeassa yläkulmassa näet oman videokuvasi. Sen voi kytkeä päälle/pois toimintopalkin Video-valinnasta. Mykistys-valinnalla voit kytkeä oman mikrofonisi äänen päälle/pois. Videon yhteydessä asiakas voi Chat-valinnasta vasemmassa alakulmassa kirjoittaa Chat-viestejä ja jakaa tiedostoja psykologille.